sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Mar 29, 2011

CONTEST NATURAL BEAUTY - ABANG STALKER

Rase macam nak join contest je..hahaha
lepas dah segar ni..boleh la buat keje sedikit sebanyak
xde dah xlarat ke ape..

tadi g BW,sampai terbabas kemana-mana tah..jumpa contest ni.
xpe la xde yg tag pon..
janji menarik dan lain dari yang lain :D










-dah follow abang stalker
-gambor pulak


tgk r..
ni muke tanpa mekap..
dah la dekat amik gambar..
haishhh...
dah la ade jerawat seketul tepi hidung tu.
hahahahaha

*titik..xleh bebel panjang2,ni amaran dari pihak penganjur :P

-tag

2 comments:

Abang Stalker said...

haha..jerawat brketui2 pun abg trm la dik.thanks ye join contest abg ;) gud luck tau dik.abg da follow adik jgk.so nti klu ada contest ke apa ke,senang nk jejak. :)

apik pehe said...

hahaha..naseb bek jerawat x baper nmpk sgt