sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Mar 10, 2011

macam-macam hal

ckit lagi nak habes salin nota HCI,tapi xabes2 jugak
kejapa2 g tgk fb
kejap2 g usha youtube
kejap2 g tilik fon
kejap2 adjust bantal
mcm2 kerenah betul la budak ni

malam ni layan lagu jiwang karat wooo
hahahaha
layan lgu tenangkan minda..
mood slow je..
post kat fb pasal entry sebelum ni tu la..
kemain orang komen kate i jiwang la..ape la
hahaha
orang pon kawan2 n auties i jugak
hikhik

biasa la tengah2 tuuuuutttt ni,memang mood variasi..
kadang2 touching
kadang hepi
kadang2 layannnnn

macam2 hal betul la

3 comments:

Fieda said...

hidup kita ni mmg mcm2,kejap2 dan kdg2 kan..biasa la tu...lumrah hidup...:)

jom la follow saya..
http://mylovely-fieda.blogspot.com/

mr.P said...

pndai2 la cik ifnir manage masa ngn kje2 tu..pntingkan ap yg pnting..

ifnirsweet said...

thnx cik fieda n mr.p.hihi