sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Aug 1, 2011

cerita orang bertunang..i pon teringin nak bertunang.eh!!!

hahaha
xde la i gatal bebenor nk bertunang,,sabo..duit xde lgi cemane nk bertuanng..
ni cite lama..
mangsa petunang kali ni merupakan cucu lelaki sulong nek n aki belah ummi ifnir..
rumah antara bakal pengantin ni xjauh pn..dekat aje..

cerita basi ni terjadi pada 10june2011

erm...biasa la cite basi,jadi baek korg jamu je la mate korg dgn gmbor2 yg ade ni..



























gambar mmg xikut susunan..tgk la dan atur la sndri..xpham bru tny ifnir.haha..*xfriendly langsung kn ifnir ni.haha

2 comments:

apik pehe said...

hehehe..da macam kawen dah..hehehe

jee jijie said...

haha. ok la tu, update jugak even dah basi. hamba ni, adik yg bertunang sendri pon tak hapdet2 lagi entry ni. haha.