sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Nov 13, 2011

dah balik dah...

mukaddimah..betul ke eja tu?biaq p la..haha

penat nye tido terteleng kepala dalam kereta tadi
serius penat..adoiii..
sekarang dah ade kat u dah
seminggu bercuti.blog pon seminggu la juga tutup kedai
sib baek xde debu konon konon ada makcik cleaner datang sapu*i la makcik cleanernye..datang jenugk,tapi xupdate.hahaha...

nak rehat la..lenguh badan.
seminggu sudah i makan VCO..ermmm...katanya boleh hilangkan jerawat,tapi kenapa muka i naek jerawat?2 ketul pulak tu..musykil..
tapi xtahu la kan sebab i xboleh mam pedas sebab jerawat akan tumbuh bila i makan pedas,tapi  i mam jugak
mungkin sebab tukar bedak sejuk..ermmm...
mungkin terlalu byk makan makanan berminyak sebab byk sangat undangan kawin,dorang hidangkan nasik minyak..jadi makin berminyak minyak la jawabnya.haha

banyak kemungkinan..i nak berentikan semua kemungkinan no2 n no3
nak tengok cemane..
dulu dah makan ubat satu produk ni..habes dia keluarkan segala mak nenek jerawat..hancur muka!dah dah..xmo engat..
terima kasih kepada penghilang jerawat..ubat beli kat klinik kulit..tapi masih lagi makan ubat tu kalau jerawat macam nak tumbuh..

eh2..dah2..xmo pjg entry ni..nk cerita laen kali pulak..bye2..


2 comments:

aimaniman said...

salam kenal.. alaa jerwat tu tandanya adik ni dah kuat berangan nak ber'teman' la tu.. seronok kan zaman remaja.. dah tu jgn asyik berangan.. nanti jerawat tumbuh.. folo akak taw, coz akak dah folo dah...

Noriffah Hidayati said...

nama kamu 4 huruf depan sama dgn saya...(^_*)