sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Apr 23, 2012

pagi yg indah ini,tersentap sendiri!

pagi sume
erm,entry asyik nk menyentap je..
ak mengantuk,xcukup tido,otak ting tong ckit,tggu team member quality assurance email softcopy checklist,xdapat dapat.

brrrrr.brrr......once in a blue moon ok fon ak akan berbunyi..
owh,msg dari team member...

ermm...buat keje,buat keje..bantai aku sume kene buat sorang,2lagi ade kelas,cian dorang,sorang lagi membongkang tido..

sebenarnye ak nk cite pasal "JODOH itu bukan datang dari langit . Kita kena berusaha juga " blablabla...haloo,bukan ak xusaha,dan kadang2 baik aku buat xtahu je,kalau orang xnak,ak xnak jadi perigi..
paling koman pn,ak tegor dia kat mana2,kt skype,kt chatting..ak try approach dia,kira usaha jgk la kan?tpi orang dh xmau,acuh xacuh..xkuasa ak nk tebalkan muka..ak ade harga diri..tapi mungkin usaha laen ak buat adalah berkawan dengan sume org,sape ikhlas nk kat aku,ak nmpak la keikhlasan dia tu..

entah,ak xde la feeling feeling nk kapel cepat2.xde!!!jgn kata ak desperate,ak xsuke sebab ak ckit pn xheran kot..
yela,baru pas break off,terus nk carik pengganti.konon tergesa gesa..mcm ak kata "kalau orang tu ikhlas nk kat aku,mmg ak nmpk punye lah"..ni x,sikap acuh x acuh tu ak nmpk kot..layan xlayan..kot xmau,aku malas usaha lebih lebih..kang ko merana,ak merana..

sungguh ak sentap..mencikkkkk~~~

No comments: