sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Apr 29, 2012

senak perut makan lada hitam

dinner kelmarin masak daging black pepper
ermm..
senak lak perut jadinya
tetiba sebenornye xleh mkn lada hitam
mungkin sebab lada hitam tu nk buangkan kembung perut
ye r,senak kemain jadiknya
pssstt..mkn lada hitam leh kurus..sebab dia panas,bila panas,jadi peluh badan,bila peluh,automatik la lemak tu berderai derai..tapi tetap xleh mkn byk lada hitam ni
bahaya...

tapi memang senang pon pas mkn lada hitam,nk kata aku alergik,ntah la...mgkin angin jela ni..dia xleh kuar,tu berlegar legar lam perut ni kot..
muda muda dh ade angin lam badan,nnti pas bersalin cmne la gamaknye..keturunan pon mgkin kot..aunties sume pantang makan,terung,laksa,jambu batu,duku...malam mmg xleh tido la klw mkn xhengat donia mendalah tu sume..

cara dia senang je,boleh je orang berangin cm ak ni nk makan sume mnde tu,tapi just rasa je.xleh la mkn mcm mkn kuaci tu,byk kemain.haha..klu xikut perintah,sila la tanggung risiko sendiri..




1 comment:

Lily said...

tp Lily suka sgt lada hitam. Kalau boleh setiap kali mkn kentang, daging ke mesti cicah sos lada hitam. Kalau ada sos cili je, mesti tabur serbuk lada hitam atas sos tu ^_^