sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Apr 16, 2012

~ ♥ Wahai pemilik tulang rusukku

rse macam bes je ayt Lelaki Soleh Idaman Wanita Solehah pos, terus jatuh cinta...yela,ak kang skrg tengah tunggu sape la agaknya yg bakal mnjdi suami aku nnti. *gataiiiii!..jadi ak sentiasa berdoa ntuk bakal suami ak tu dan berharap si dia adalah yang terbaek untuk ak..


meh bace..touching kot..mendalam maknanya..
..
...
....

Sesungguhnya aku sentiasa menunggu

Menanti dan berdoa agar dipertemukan denganmu

Dalam setiap detik saat yang terus berlalu

Aku terus menjadi perindu

Yang sentiasa memperbaiki diriku

Agar menjadi suri terbaikmu

Biarpun masa bagaikan cemburu

Aku terus menunggu dan menunggu

Tidak sekali aku rasa jemu

Kerana aku sentiasa sematkan dalam hatiku

Kau juga sedang berusaha mencariku

Sambil terus mempersiapkan dirimu

Untuk menjadi yang terbaik buatku

Walau aku tidak pernah tahu

Siapakah dia pemilik tulang rusukku... ~

No comments: