sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

May 31, 2012

dengar nasihat tak merugikan

tadi ak down sesangat..gile punye down smpai aku rse hopeless gile..
bengang gak ngan diri aku ni
ak cm hilang punca

then,ak cari kawan yg boleh aku share problem aku
ak suke dia nasihat aku cm tu
even,time dia bgi nasihat,ak duk menangis bagai nak gila
merembes rembes air mate aku.gile ke ape aku ni..xbetul..!!

puncanya ak sendiri pon xsure
tapi cara dia bagi ayat mmg sebijik sebijik kena atas kepala aku

ye,ak xkenal dia,tapi ak percaya ngan nasihat nasihat dia
aku rse tenang sgt2 lepas bce nasihat dia even dlm bntuk ayat.belum lgi dia cakap guna suara dia,mgkin lgi haru ak menangis kot..




.

.

.

.

.

.





aku suka ayat dia bgi kat aku : 


Dari Abu Muhammad Al Hasan bin Ali bin Abi Thalib, cucu Rasulullah Shallallahu’alaihi wasallam dan kesayangannya, dia berkata : Saya menghafal dari Rasulullah Shallallahu’alaihi wasallam (sabdanya): 

Tinggalkanlah apa yang meragukanmu kepada apa yang tidak meragukanmu.





thanx my friend..


No comments: