sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Jun 5, 2012

CSI

1.nama saya :
ifnir..

2.saya sedang mendengar :
Eduard Maya feat Alicia - Stereo Love,aah lagu lame dh pn

3.mungkin saya patut :
bukak buku n baca. *tapi perot sakit

4.saya suka :
makan honeystar

5.saya tak faham :
bile kite dh pesan jgn,someone still buat jgk..

6.saya kehilangan :
tenaga

7.ramai yang kata :
 sy dah slim *ckit ade la..

8.makna nama saya :
cahaya keimanan ketaqwaan *hehe

9.cinta itu :
biarlah ikhlas kerana allah.kalau xde jodoh,kena terima dgn ati terbuka

10.di suatu tempat seseorang sedang :
melentokkan kepala diatas meja,sakit yot... T_T

11.saya akan cuba :
membaca untuk subjek final exam esok

12.ayat SELAMANYA membawa maksud :
menurut kamus dewan,sampai bila bila..

13.telefon bimbit saya :
nokia

14.bila saya terjaga dari tidur :
sy amik tuala,then mandi

15.saya paling meluat apabila :
cakap ngan orang yg cakap tak serupa bikin 

16.peringkat umur yang paling seronok bagi saya :
entah.tetiap tahun pn sronok

17.hari ini :
kne pulun abeskan nota2

19.malam ini saya :
tak pikir lgi sebab nk makan skrg pon x lalu,ni kan nk mkn malam..*sakit perot ni :(

20.esok pula saya :
akan amik paper kedua untuk final exam

22.ketika saya lihat wajah saya dihadapan cermin pagi ini :
sy bermonolog dalaman : ya-allah,kenapa jadi macam ni? *merana wei sakit perut ni

23.ayat terakhir yang saya katakan pada seseorang :
-speechless-

No comments: