sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Oct 30, 2012

insyaallah...

alhamdulillah..ifnir byk belajar dari kesilapan dlu
berusaha untuk menjadi lebih matang
dan berfikiran seperti orang2 dewasa yg laen
...
ifnir rasa bersyukur sgt kerana diberikan kesempatan oleh Allah SWT untuk merasa kecewa,pedih,merana,sakit...~~
betul..dari situ ifnir belajar byk perkara..
yg hati kita tidak boleh diberikan sewenang wenangnye kepada mereka yg tidak pandai menghargai hati kita
sungguh ifnir betul2 bersyukur....tak sume org dapat rasa peluang mcm ni tw..

insyaallah,ifnir akan buang yg keruh,nk amik yg jernih je
just think positve..mgkin ex dlu carik yg laen kerana dia masih mencari yg terbaek untuk dirinya
ifnir percaya..
lelaki  yang baek untuk perempuan yg baek,begitu juga sebaliknya..
hanya allah mengerti hati dan perasaan ifnir...
walaupun takut kejadian same berulang lagi,tapi tak adil la bagi cik buahati ifnir, kalau ifnir pikir mcm tu..
jadi,pluang yg allah bagi,ifnir amik n kmi akan same2 berusaha
..
moga2 ini jalan yg terbaek bagi kami untuk teruskan langkah yg seterusnya~
insyaallah...


No comments: