sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Feb 4, 2013

one week left~

selamat pagi..
dh sarapan?
ifnir mkn roti sapu ngn nutella
bess wooo..dulu mse bulan pertama praktikal,asyik la mkn roti ngn nutella ni..
smpaikan cik buahati pelik,knp la ifnir suke sgt mkn roti...haha
cik buahati ifnir ni,jenis wajib makan nasi laupun sekali sehari..hehe.comel
mase mula2 kenal tu,dia mcm heran + pelik yg ifnir ni jenis suke mkn roti..
tpi skrg dia dh boleh terima yg roti + biskut ni mkanan fav ifnir
*(ciap boleh mengidam nk mkn roti + biskut..hihi)

tapi sebab xmo cik buahati risau,kadang2 ifnir tak gtw pn klw ifnir lunch mkn biskut je..
nti cik buahati kata tak cukup la mkn biskut je,pstu pesan suh mkn byk2,tkt nti kurus..haha..
errmm...
tambah2 lagi bila tiba minggu semput ni..

chaiyook2~~
tinggal lgi seminggu..
in shaa allah,sme dh dicari,tinggal mkanan je,yg laen dah dibook
phewww~nevessss smpai xlalu nk makan..

ya-allah,mudahkanlah urusan ifnir dan cik buahati..aamiin..

2 comments:

Ardini Humaira said...

waaaaa dah tiba masanya ya :) semoga dipermudahkan segala urusan, amin

ifnirsweet said...

aamiin..tq kak dini :)