sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Mar 17, 2013

taip mesej,pastu simpan dalam draft

dah pukul2 am laa
ifnir tak tidur lagi
sob2
letihnya kalau ade perasaan mcm ni
kenapa nk tdo pn xboleh
padahal dh ngtuk kul12am tdi,


konon2 nk anta msg kt cik buahati
tapi taip panjang2,p save kat draft
sedihnya~

kalau la dia tw ape ifnir rse skrg..

ari2 rindu kat dia
ari2 teringat kat dia
ari2 pn nk dia kol
nk dia msg
nk dgr suara dia
nk tw ape dia buat
sihat ke..
sakit ke..
dh mkn ke..
byk keje ke..
serabut ke..
stress ke..
ouchhh >.<
ifnir mmg tamak,nk semua~

tapi apekan~~~

ya-allah
*sebaknye

dah laa..xmo taip2 lagi
tkt nti banjir plak meja study ni -_-

be strong!
sabar itu indah ifnir~~~

2 comments:

Makbed Journal said...

aisskk...
jangan sedih2. bertabahlahhh. anda mmg org gagah.


makbed pun PJJ sudah. Asben blayor.
sob sob sob~

ifnirsweet said...

sedih...tpi kne terima dgn ati terbuka.sobsobb..ifnir nk kuat mcm makbed jgk..

sabar ek makbed..kita kuat kn makbed kn.hihi~~ ^_^.