sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Mar 5, 2013

tgk balik gambar2 10feb2013

bile tgk balik gmbar2 10feb haritu,rase rindu sgt kt cik buahati..
kantoi cik buahati tak tgk kat kamera,tpi tgk kat budak sweet ni.kihkih..

ermmm....

rse tak sabar pn ade.nk dekat2 ngn cik buahati nnti
nk masak same2..
nk tgk tv same2..
nk makan same2..
nk gaduh2 manja,tgk sape menang :P
nk buat macam2 lagi..hehe.*gatai~
eh2,korang xleh marah,time tu kteorg dh halal.. ^_^
hihi


...

sekarang,kita sabar dlu ye syg,
teruskan berdoa..

"Kerana yang halal itu indah, sebab tu perjalannya tak mudah.. kena sabar dan perbanyakkan berdoa kepada Allah"

semoga allah permudahkan urusan kita ye encik hati sy ^_^
miss u


2 comments:

Cik Mun said...

amin..hehe

ifnirsweet said...

tq cik mun~aaminn jgk :)