sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

May 15, 2013

masalah biasa

ifnir bkn ske sgt pn mkn kek..
lgi2 hat jeneh krim2 tu *asal ttbe ifnir ckp utara ni?
tapiiiiii
bila tgk org sambut mother's day..besday sana sini..
dengan hari gurunya..


...

kali ni tak tertahan tekak rasa nk makan  kek..
nk kek eskremm..baskin robbin pn jadi la..
eh secret recipe ade ke kek eskrem ni?? (bukan jenis hantu kek,so mmg xtahu menahu langsung)
sob2
terliurnyaaa~~

...


dan masalah terliur dan mengidam2,teringin ni adalah masalah biasa..
lagi2 kalau nk abc..haha
selagi tak dapat,makan makanan paling mahal kat dunia pn rse mcm xdapat bagi kepuasan
(*amboii ayt ko,kalah mak jemah.haha..)selagi tak dapat ape yg tekak ifnir nk
demand kn?

tapi gitu laa
kadang2 kena pujuk diri sendiri jgk
mane boleh mengada2 sgt
mcm kes teringin nk kek ni
mne nk cari kek tu kan?
so..kat lam peti ais ade kek  chocolate moist..*one of my fav
so,smbil2 tu,pjuk la diri sndri cakap
ala..ni kek jgk
same je...
jgn nk mengada sgt..
...
comot dh tgn dgn coklat..
sekian saje laporan..



*edisi xmo sentap.org (read: sentap dot 'o' 'r' 'g')




4 comments:

Princess Feyqa said...

fiqa selalu ngidam xtau nape, en tunang ckp ni kalau tga pregnt lagi kuat agknye ngidam haha

Cik Mun said...

mun pon xbrape ngan kek..tp klu org kasi mun makan je..

cheekychubbycutegirl said...

Haha..en tunang fiqs rsau la tu gamaknye.huhu..

cheekychubbycutegirl said...

Same la kita..tpi sebab fb pnye psl la ni.hehe..sib bek dh dpt mkn kek..ckit pn jdi la..hehe