sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Sep 29, 2013

Perkara Isteri Suka Suami Buat..

Kebahagiaan rumah tangga bergantung pada kreativiti pasangan suami isteri. Isteri memang seorang yang suka dimanjakan oleh suami. Jadi, suami ketahuilah apa yang paling disukai oleh isteri anda.

1. “Saya suka suami mencium saya bila hendak pergi kerja.”

2. “Saya suka suami saya selalu memeluk saya.”

3. “Saya suka suami peluk dari belakang dan mencium pipi saya sambil berbisik-bisik di telinga.”

4. “Saat paling gembira bagi saya adalah ketika tangan saya dipegang erat suami.”

5. “Saya suka suami membuat saya senyum dan ketawa.”

6. “Saya sangat suka kalau suami selalu ucap ‘I love you’ pada saya.”

7. “Saya rasa terharu bila sekali sekala suami masak untuk saya.”

8. “Saya suka suami senyum pada saya.”

9. “Suami saya jarang memuji saya. Saya suka kalau dipuji.”

10. “Saya harap suami saya selalu menghubungi saya ketika waktu bekerja.”




saya suka.hihi

No comments: