sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Apr 20, 2014

mungkin dah tiba masanya..seminggu je lagi..pliss..sabar sabar

saya pun x tahu apa kena ngan saya ni
saya duk kat umah sorg2,tapi saya suka membeli~
xkira kemana saya pergi,saya nak jugak membeli
kata adik saya,saya dh gila.hahaa.
gila membeli mungkin
tiap kali membeli alasan saya adalah untuk pakai raya..
hahaha.. *kalau suami tahu ni...hahaha
itu la kerja part time saya
menghabiskan duit..langsung xreti duk diam..
sobsob


ulasan diri sendiri
ifnir duk sorang2.malam2 pun sorang2.macam2 perasaan ada, tahu x?nak makan,dah mati akal dh nk makan apa..sekarang maen bedal je,bukan lapar pun kadang2,sebab dh xthu nk makan apa.bila duk sorang2 ni,umah plak umah strategik,dekat ngn sume mall,pasar tani terbesar kat stadium malawati,memang syok laa pegi cuci mata.


memang betul,shopping boleh hilangkan stress,tapi ape kes kalau tiap2 minggu membeli kan?rasa tak logik,apatah lagi kata kakngah,"memang gila kakak ni".apa nak jadi ntah ngn ifnir ni.
makin parah lagi2 bila makin berani drive sendiri.macam2 kepala pikir,baju,kasut,mekap tak mekap,makanan,pastu kepit rambut,itu,ini..mcm2.pffftt~
ummi dh marah dh sebenarnye sbb asyik sangat membeli.nanti roboh almari tu baru tahu.tapi ifnir stress tahu x?dah la takut duk sorang2 kat umah.sobsob.memang dah sampai limit dia kot..


untuk hentikan semua ini...mungkin kena pergi kat husband dh kot.kalau ngn suami jadi tak reti plak nk beli,ok sikit.plus x de kenderaan.and lagi satu tak terdedah sangat ngn fesyen2 muslimah cun cun sekarang.
suami pesan,jangan ikut hati sangat..memang tak ikut hati pun.dah kawal sangat dh ni.seminggu sekali.kalau tiap2 hari,lagi laaa~~..


ni nak cite pasal kehibaan hati plak..
kadang air mata maen ikut suka dia je nk kuar..dh x thu mcm mane nk sekat.hiba bila kena tinggal cmni...orang laen leh la cakap macam2.itu ini.dorang tak pernah rasa..kalau yg paham,and jenis gagah,tahniah ifnir ucapkan..ifnir memang suka melekat mcm belangkas ngn suami.and rasa tak complete bila tak tengok muka suami dalam sehari.
kalau suami baca blog ni,satu word je ifnir leh kata,sori..
143..

No comments: