sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Jun 7, 2015

remuk rasanya tengok org baru kawin dh mengandung

Lepas sorg sorg kwn2 skolah kawen.senior,junior..dan semuanya pun dah mula ada isi baby dlm perut..tu belum lagi yg dh beranak..scroll fb nampak gambar diorang dgn belly,dgn hashtag pregnant,dgn gambar2 shopping baju baby..yaallah,remuknya hati ni..

Kadang2 rasa mcm nak unfriend je dorg.tapi terpikir berdosa ke tak ek kalau aku buat mcm tu.jahat ke kalau aku buat mcm tu?.boleh ke aku buat mcm tu?

Serius,rasa tak kuat sgt nak hadapi semua tu..rasa nak lari jauh2..xnak jumpa org lain,lagi2 org pregnant.aku jeles..dosa ke aku jeles dgn org yg boleh mengandung?

Yaallah..aku tak kuat..

Org sekeliling mmg tak faham apa yg aku alami.yg dorg tahu,aku digesa pergi klinik cek itu ini.buat itu ini.bukan aku tak nak buat..aku kekurangan duit,bukan merungut,tapi utk pergi ke klinik perlu ada duit dahulu sebelum cek up.yaallah..besarnya ujianMu.


Aku sunyi..kadang suami outstation,tinggal aku sorg2 kat rumah.aku tak de teman nak bersembang.nak dipeluk dan bermanja.

Aku sunyi..hurmmm...

Mungkin aku belum cukup amal sebab tu allah masih belum makbulkan doa aku ni.

Aku harap,aku diberi kesempatan utk menjadi ibu kepada anak2 aku sebelum aku tutup mata selamanya.aamiin..




2 comments:

QasehnyaRania said...

ala jgn la macam tu.in shaa Allah mana tahu lepas ni u pulakk yg pregnant.oke. saya doakan utk semua kengkawan yg masih ttc.. jgn stress2 tau..

nway, salam kenal dari saya. jemput singgah blog. saya pon ttc selama 6 tahun

Yana Libra said...

insya'Allah..amin..blum rezeki