sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Mar 30, 2011

sila buat muka tak puas ati sebab i letak gambar banyak sangat.hihi

perhatian:watermark adalah berbeza sebab i kan suka ikut hati i..yg penting ifnir daan ifffatul hanisa adalah orang yg sama..



dinner 2011

kawan i yg mekapkan


sebelum g,kita msg dulu..perasan x i pakai tanda kling-kling ada kepala tu..pastu kn..mnde tu i dh xpakai.haha
sebab xselesa meyhh

kengkonon serius la tu..padahal sedut lemak kat pipi sikit sebab pipi tembam sangat..




ngn bebudak cina kelas i

sorang2 pulak

ngan makcik a.k.a kinah.haha

pose sorang2 lagi.haha






ni budak kelas i...cuma ada lagi 5orang yg xdatang dan lelaki ofkos..xde nye dorang nk join mende gini

time ni stat berlemuih dh muka i

auntie i cakap mekap tang mata gelap sangat..tu la...xpela..kawan yg tolong mekap pon dh cukup rahmat dh

xlarat dh..buat caption sendiri k.

tinggi jugak i ni.haha

classmate

tu la pengawalnya.hahaha


nak balik dh ni

 pose kat luar pulak.xabes2



dah sampai kampus kul11++ maybe..



nah muka masam dari i..tgk mata i...patot la auntie i cakap cm tu

*ihsan adalah dari fb kawan


sekarang dinner 2008

see..kerusi ntuk student pon berbalut..sah kan kerusi VIP kn.
i jadi tertanya-tanya,kenapa matrik lain xbalut kerusi time dorg dinner(dinamika)






gtu jela perbezaannya..ni time matrik nye gambor.hahaha
adakah ketara kegemukkan i?hihi
bes jgak makan time ni..ade org sedia lagi tw..hebat ;)

saje godek-godek gambor lama..tatap boleh,sentuh xboleh.hahaha

3 comments:

apik pehe said...

wah2..bergaya sakan dia

Makbed said...

amboihh..comenye dia pakai shawl.

ifnirsweet said...

apik:bukan senang nk tggu org amik gmbir kite.hihi
makbed:comey?hihi..thx.mlu~