sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Apr 27, 2011

ada yang tidak sudi menjadi kawan saya..

xpela..sebagai manusia kita xada hak nk pksa org kwan ngan kita
andai kata la ini terjadi kat korang jgk..pe korang buat?


sedih woo
masuk blog tercinta
tiba-tiba tgk follower kurang dari sebelumnya..
wahhhhhh
agaknya itu olang tilak pelasan yg saya sedar akan kekurangan itu..*cipodahhhh!
dia femes kot sbb tu xnk follow blog i ni..
xpela..engatla.*tiba2 ayat mcm nk brdendam.hihi..


kepada orang itu kn..ifnir nk kata satu je
WHAT YOU DID,YOU GET BACK
tahniah kerana anda terlalu femes sampaikan sanggup unfollow..sungguh keji
klw xsudi,sptutnya dri awl lgi xyah follow ye......




sebab tu la ifnir dh penah ckap kat kawan sekolah rendah ifnir..dia nk url ifnir,sbb nk follow..
tpi ifnir ckp..klw nk follow,kita kena la ikhlas..klw betul2 nk follow,follow la..
ni x,nnti pas follow,unfollow balik..
xpon follow sesaje..xbaca p0n entry..
*pssstt,dlm minggu exm ni ifnir xdpt BW kawan2 ye..sori.pas abes exm  baru ifnir start misi menjelajah balik ye.




owh yeeee..lupa..sori la teremo..
minggu2 exm ni,i cepat emo..cepat terasa..hati tisu..
kepada itu orang........i dh terasa dengan u..pe kata u mintak maaf..sbb sekarang minggu exm,xtakut ke??kang tiba-tiba stuck xleh jwb exam..baru ternganga.
selagi pintu maaf lam hati i terbuka,meh mintak maaf ngn i...






hutang darah dibayar darah..
hutang unfollow.........

5 comments:

Inspirationalefeks said...

hehe jgn sedih ye :) hehehe ok je tu

MiSzy DiaN said...

jgn laa sedih..
dian masih follow blog nie.. :)

Bella Bell said...

jangan sedey2 k...blog saya pon pernah gak orang unfollow..sampai 2 orang..tp xpe...insyaALLAH..sorang pergi 100 yang mari..sabar k sayang..:)

saya follow awak..keep blogging ^___^v

apik pehe said...

hehe..standar la tu ader unfollow balik..huhu..gudluck untuk exam tau

mr.P said...

sy ada awk sorg je yg follow,tp xsdih pn.hahaha