sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Apr 28, 2011

i masih begini..mengantuk

selamat kembali

sob2...i kembali setelah hati sedih dengan kes remeh itu hari.

===========================================================================

tadi berperang 3jam jawab statisticccc~~ *kasi panjang ckit sebut itu subjek...
i jawab tanpa lengahkan masa *bajet mcm best student tpi gelabah xtw nak jawab yg mane satu.haha
kenapa i x lengahkan masa?????

satu sebab soalan banyak.dengan anaknya lagi
dua sebab otak i rasa berat...mencucuk tang mata *mmg masalah ni dari i sekolah lagi..xsure la kenapa..
tiga,kalau tetiba i pengsan..mcm mane ngan markah i..jadi baek ciapkan cepat sebelum perkara lebih buruk berlaku
haha..otak pikir negatif sokmo..or i pikir masa depan yg terlebih andaian?mne2 jela..

jawab punya jawab....sampai dh cramp otak
30minit sebelum masa tamat
i dah give up
i buat perkara gila..mmg betul i give up
i xbiakan je masa berlalu
tahap mencucuk pening kepala i time tu dh sampai tahap kritikal
i rasa nak pengsan *rasa je..bukan tw pon rasa nk pengsan cemane.haha

syukur sekarang i masih mmpu menaip entry ni
nasi lunch pon i xmkan lagi
nk tido dlu la,pas bangun baru makan




#mata dah pedih ni..elok sangat la kalau i tido..jdi,entry akan habes disini je

4 comments:

MiSzy DiaN said...

statistik~ nda suuuukaaaaa..

masa sem dua, nyaris2 repeat paper tu sbb failed dlm test n quiz.. huhu bila final, berabis stdy..
nasib lulus.. dpt gak B.. usaha blaja last2 minit.. hehee..

apik pehe said...

takper..dah wat yang terbaik kan..skang ni hanyer doa jer la jadi pembantu..hehe

ifnirsweet said...

md:jln kira nya jgn berliku.pening kepala i.hikhik



apik:tu la..doa je yg tinggal..usaha dan tawakkal dh..saama2 kita berdoa.eh.hihi

MiSzy DiaN said...

mmg nda suka sgt2.. hehehe..