sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Oct 29, 2011

hobin jang hobin

tahniah buat penyokong negeri sembilan dan seluruh rakyat negeri sembilan...

sebagai ex-pelajar matrikulasi negeri sembilan,ifnir tumpang happy dengan kemenangan negeri sembilan
tahniah sekali lagi...





sentap sekarang ni sebab kereta pakcik ifnir yg pergi sorak kat stadium kena pecah...
berdosa betul orang yg buat macam tu...

4 comments:

BlueiceButterfly said...

~tahniah..hehe walaupun saya tak minat bola..
eh2 kenapa ada orang buat cam tue?teruk tak kereta tue?

Mya said...

tahniah jang! =)

iMBobo said...

tahniah ns! :)

Abg Stalker said...

lain kli nk prg naik bas je,public transport.mgkn nasib pkcik ifnir kurg baik hrtu.