sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Oct 30, 2011

kalau dah degil tu,degil la jugak

owh ye,pasal kereta pakcik ifnir semalam yg kena pecah tu kan..ermm....syukur xde hilang kereta tu,tapi kamera kawan pakcik ifnir hilang..dan yg lebih bernasib baek,kunci kereta pakcik ifnir yg laen yg ada dalam beg pencuri tu x curi..syukur..syukurrrr...kalau x,xleh  balik ke terengganu la jawabnya.


lagi satu  berita x beshhh...
meh nk bebel ckit....


kan ifnir dah cakap jangan gaduh2..adoii..


dah menang, menang la.dah kalah,kalah laa....


xde la,ade orang degil,nak tahu???




baca ni..


lambat ckit ifnir post entry ni..tapi ifnir nak post jgk.hehehe



1 comment:

Abg Stalker said...

Rakyat malaysia ni mn ada yg fhm bahasa.lg ditegah lg dia nk bt.