sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Jun 8, 2012

i'm not ready


knp ek 

ape yg kita nk slalu je xdpt?

ape yg kite tunggu,yg tu la yg xdatang

ape yg kite harap,yg tu la x boleh diharap

ape yg kite nk dia dekat,yg tu la yg main jauh ngn kita..

sedih la mcm ni..ak lebih slesa berkawan ngn sume org buat mase ni
pe ak ptut buat?ak xnak org berharap ngan aku...aku tkut..

aku takut ak mengecewakan..
bgi aku,biarlah aku dikecewakan..
tolong la jgn mengharap cinta dari aku...

aku selesa berkawan dgn sume org skrg,tapi tak bersedia untuk bercintancintun
aku dh x tahu nk kata mcm mane yg aku betul2 tak bersedia lagi..
maafkan sy,sy harap awk paham....






No comments: