sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Mar 31, 2013

jom cuci mata..merapu ikan kerapu

tadi duk tengok2 fb tertengok lak dah kamera instax
ala yg kecik tu
kalau tangkap gmbar terus bagi cuci.
bes jgk klw ade kn kamera tu satu
buat kenangan ntuk guestbook

hurmm.
aritu ade pegi mall,terjumpa kamera tu..
alololooo..kiutnyee~~
pulak tu warna kuning..
omg...
"sekarang duk obses barang warna kuning plak dh,cermin mata pn dh kuning"
tapi warna merah ngn pink xpernah tak de..
sayang warna pink noteII kuarkan tu pale..agk2 dh terang warnanya..paham3 ler~~

sekarang,meh tgk..
tapi harganya xde la mahal sgt,cuma yg mahal rsenye film dia la kot..

ifnir suke barang2 yg warna terang..dont know why..
sebab tu barang ifnir banyak warna merah..

yg ni sooooooo adorable...


sekian terima kasih
orang laen duk buat survey ntuk barang hantaran,i duk buat survey mengarut..hahahaha

2 comments:

Abg Stalker said...

da bole masuk wishlist minx kt bakal suami. :D

cheekychubbycutegirl said...

nais lah idea abg stalker..ngehahaha~ *gelak jahat