sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Jul 26, 2018

Assalamualaikum..aku kembali.haha

aku saja try and error je login blog aku

3 kali percubaan,tada!!!

menjadi wehhhhh.haha



setelah sekian lama
tiba2 rindu blog
tempat luahan hati sebelum ni
tempat aku bermula dan kenal lebih lagi ramai kawan dan ragam manusia.
seronok berkongsi pendapat dan cerita mereka.

last post pon pasal first pregnancy aku setelah TTC selama 2 tahun.
anak aku pn dh besar dh
2tahun dh usia dia
dan aku kembali untuk TTC my second baby
doakan aku ya..
semoga baby girl sihat sempurna lahir 2019.
resolution 2018 aku ni

first baby aku baby boy,makin cerdik,dh mula nk bertutur,pandai tiru segala riak gerak geri kami
haha
itulah kegembiraan kami
bersyukur sangat ada baby boy yg ceria seperti ILHAM










**doakan mama papa dapat beri adik baby kt ilham ok?hehe...nakal la mama ni

No comments: