sila tinggalkan jejak korang ye

thanx for visiting this blog

^_^
kadang-kadang kite mencari cari dimana matahari,tapi allah berikan petir untuk kite,puas kite mencari,rupe rupenyer allah nak bagi kite pelangi yang indah

thank you~

Oct 10, 2013

ketagih mineral coffee


sekarang tetiap malam,minum mineral coffee ni..
style ifnir,campur ngn susu n milo..supaya tak kuat sgt coffee nya tu..
setakat ni,xtau ape kelebihan kopi ni.alhamdulillah..tdo masih ok.tak ler terkelipkelip je..
cuma nk bertukar dari coffee 3in1 tu,kepada yg ni..
biasanya ifnir boleh makan menda2 ni bila balik umah ummi je..
sebab nk beli sendiri,tak tahu nk beli kat mana.sudahnya,malas punya pasal.biarkan je..ifnir kurang caffeine.nnti tkt pening kepala kalau silap haribulan.. 



tambah ais..terus jadi..wallahhh!~
bes wey..
lepas minum,jom tido.haha.nyenyak plak tu..



kopi sechaweenn~

2 comments:

Cik Mun said...

mun kurang suka minum kopi2..huhu

cheekychubbycutegirl said...

Ifnir kurang jgk.tpi kadang2 mai rasa nk mnum tu..hehe..